marți, 11 august 2015

Blefaroplastie la clinica Zetta

V-ati intrebat vreodata ce avantaje au baietii care cresc alaturi de surori sau verisoare? Va dati seama ca desi toti se plang ca fetele ii plictisesc si/sau ii enerveaza, de fapt sunt primii care au acces la tot felul de informatii pe care altii le afla foarte tarziu sau chiar deloc? Eu sunt singur la parinti, insa am avut norocul ca verisoara mea safie apropiata ca varsta si sa aiba o fire foarte deschisa. Nu s-a jenat niciodata sa imi povesteasca, cu lux de amanunte, cand i-a venit prima menstruatie, cand s-a culcat prima data cu un baiat, cand a ramas insarcinata si alte asemenea lucruri intime. La fel de deschisa a fost si cand mi-a povestit despre prietenele ei si despre toate problemele cu care acestea s-au confruntat de-a lungul timpului. Asa se face ca m-am putut distra pe seama prietenilor mei intr-o seara, caci eram singurul care stia atat de multe despre fete si despre grijile lor. I-am intrebat daca stiu cumva ce inseamna ca o fata sa isi faca o blefaroplastie la clinica Zetta. S-au uitat toti la mine de parca tocmai vazusera un extraterestru. Esti sigur ca nu glumesti, frate? Chiar exista acest cuvant? Ce inspaimantator suna... Exclamatiile lor au avut darul de a ma face sa rad in hohote. Le-am explicat pe indelete ce inseamna blefaroplastie si ce anume spera fetele sa castige apeland la ea. 


Nu voi repeta ceea ce le-am spus lor, ci va voi lasa aici un citat din textul explicativ gasit pe site-ul clinicii Zetta, caci dupa ce eu le-am spus prietenilor mei, au vrut sa se convinga cu ochii lor si au citit cele de mai jos:
"Blefaroplastia, cunoscută sub numele de chirurgia pleoapleor, îmbunătățeste aspectul pleoapelor superioare, inferioare sau a ambelor. Conferă un aspect întinerit zonei din jurul ochilor şi redă feţei un aer odihnit şi alert.

Indicații:
• Chirurgia pleoapelor superioare poate elimina depozitele de grăsime care conferă un aspect tumefiat 
• Pielea flască, care atârnă și care creează falduri sau deformează conturul natural al pleoapei superioare, afectând câteodată văzul poate fi tratată prin blefaroplastie
• Chirurgia pleoapei inferioare poate elimina excesul de piele şi ridurile fine ale acesteia
• Pungile de sub ochi pot fi și ele corectate prin blefaroplastie
• Intervenția asupra pleoapei inferioare poate corecta coborârea acesteia, ce produce vizualizarea globului ocular mai jos de iris (porțiunea colorată a ochiului)."
Unii si-au amintit ca au mai auzit cum fetele/femeile se plang ca nici machiajul corector nu reuseste sa le ascunda anumite imperfectiuni, ca le bate gandul sa isi faca o operatie estetica, dar nu aveau habar pe atunci ca ar fi putut fi vorba despre blefaroplastie. Intr-un anumit fel, informatia pe care am primit-o de la verisoara mea a avut darul de a ma ridica in ochii prietenilor mei, carora le-am dat subiect de discutie pentru o seara intreaga. Desigur, nu voi povesti pe blog cum s-au dus la oglinda pentru a verifica daca si zonele din jurul ochilor lor ar putea avea nevoie de o blefaroplastie, nici nu voi recunoaste vreodata ca imediat ce am aflat despre aceasta operatie estetica m-am dus sa vad daca eu as avea nevoie. :))




Clinica Zetta este un centru de excelenţă în chirurgia plastică şi microchirurgie reconstructivă. Un spaţiu al echilibrului între rigoarea ştiinţifică şi inspiraţie, între tehnologie şi artă, între tradiţie profesională şi modernitate. Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.