miercuri, 30 septembrie 2015

Ce inseamna sa fii mafiot?

Ce inseamna sa fii mafiot? Circula de la o vreme pe internet expresia "asta inseamna sa fii mafiot". De unde a aparut si cui i-a folosit, nu am habar. Ceea ce stiu este ca pana astazi nu am simtit nevoia sa o folosesc, ba chiar pot spune ca devenise agasanta de la un timp. A baut unul un pahar cu apa, a si postat status cu "asta inseamna sa fii mafiot". S-a pozat una in lanul de porumb, hop si statusul de pe facebook cu hastagul "asta inseamna sa fii mafiot". A facut cainele pipi pe un boschet de langa bloc, repede poza si status pe internet cu mafiotul lui peste prajit (maica, ce pofta mi-am facut singur scriind despre peste la ora pranzului!). Oameni buni, internauti din toate colturile lumii, stai o clipa aici, ca va lamuresc eu in legatura cu ce inseamna sa fii mafiot. Daca ai un blog bun, cum este al meu, cu doar 125 de postari pe el si daca reusesti sa aduni cu ajutorul lor 54062 de vizualizari, inseamna ca esti, fara nici o urma de indoiala, cel putin
un pui de mafiot. :)))

2 comentarii:

  1. Această replică pot sa zic ca a apărut de la Mihai Bendeac . Dar el a folosit-o atunci când fratele sau mai mic la examenele de capacitate luase cele mai mari note ,si intrase la un liceu foarte bun . La el "a fii mafiot" ,avea un exemplu bun ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa urmaresti blogul meu, asta inseamna sa fii mafiot :)))

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.