luni, 21 septembrie 2015

Decoratiuni de interior de la homex

Ii vin mamei mele uneori niste idei de imi vine sa fug de acasa. Nu stiu daca si alte mame sunt la fel, insa va spun sincer ca nu am auzit niciodata de o alta femeie care sa aiba atatea idei pe minut si atatea planuri in fiecare ora. Pe unele dintre ele, daca nu suntm langa ea sa o temperam, le si pune in aplicare. Nu sunt idei rele, insa ea are o fire boema, ii place sa lucreze si nu se teme sa incerce lucruri noi, indiferent cat ar trebui sa mestereasca pentru a le face sa arate ca in imaginatia ei. Ultima idee pe care vrea sa o puna in practica e in legatura cu niste lenjerii de pat copii pe care viseaza sa le transforme in nu stiu ce pernute ornamentale si un soi de abajururi pentru o veioza. Aproape ca am inceput sa rad auzind-o. Apoi am vazut pozele din care s-a inspirat si nu mi s-a mai parut chiar de ras. Chestiile alea de pe pinterest erau chiar interesante, deosebite, insa nu stiu cati oameni ar avea rabdare sa le faca. Nu mai bine iti cumperi tu direct niste decoratiuni interioare de la homex, in loc sa cumperi lenjerii de pat pentru copii si sa muncesti zile intregi pentru a le transforma in altceva? am intrebat-o cu speranta in glas. 


M-a privit de parca imi crescusera deodata patru ochi si sase urechi. Chiar atat de putin ma cunosti? Nu stii ca e posibil ca pana in ziua cand ma decid sa le transform, acele lenjerii ar putea ajunge pe patul vreunuia dintre nepoti? mi-a replicat ea zambind. Mi-am amintit cum a cumparat de atatea ori markere si plastilina pentru a crea diverse decoratiuni si cum mai apoi le-a impartit copiilor veniti in vizita, cum a cumparat diverse jucarii de plus pentru a da culoare canapelei si cum mai apoi le-a impartit intre nepotii ei... Desigur, daca ea se simte bine facand asemenea gesturi, eu nu am absolut nimic impotriva, mai ales ca intotdeauna inlocuieste lucrurile oferite cadou cu alte decoratiuni interioare, de obicei mai moderne si mai frumoase decat cele pierdute. A gasit acest site, homex.ro si de atunci tot comnda cate ceva. Probabil va puteti inchipui ca uneori glumim pe seama ei intreband-o cand are de gand sa isi deschida magazin, de cumpara cu atata sarg toate chestiile gasite pe acolo. Asta nu inseamna ca nu suntem multumiti de ceea ce face. Avem o casa frumos decorata, de care se mira toti cei care ne pasesc pragul. In plus, cumparand de la homex stim ca toate produsele sunt de calitate superioara, ca oferta este diversificata si ca transportul este gratuit.



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.