miercuri, 28 octombrie 2015

City break ieftin

Nici nu va puteti inchipui cat de mirati au fost prietenii mei atunci cand au aflat ca nu doar cei foarte tineri si plini de bani aleg sa isi programeze in lunile de toamna cate o mini vacanta, ci si unii adulti moderni, asa cum sunt parintii mei, de care sunt tare mandru. Au pus ban peste ban in ultimele luni, au renuntat la cate o cafea bauta in oras, au facut mici economii si iata-i acum alegand un city break ieftin de pe site-ul scotianul.ro, lucru care pe prietenii mei ii face cam invidiosi, iar pe mine ma face sa invat zilnic cate ceva. De aceasta data am invatat ca nu conteaza varsta din buletin, ci numai cea simtita in suflet. Nu conteaza ca ai venituri mici; daca vrei cu adevarat, pana la urma reusesti. Daca tot ai acces la internet, foloseste-l cu cap pentru a afla care sunt cele mai bune oferte pentru city break, ce inseamna acest lucru si cum te poti bucura cu adevarat de cateva zile de vacanta atunci cand toata lumea este la serviciu. :) 

Daca veti avea curiozitatea sa navigati pe internet, veti descoperi ca exista reduceri masive pe Scotianul.ro, ca puteti gasi diverse concursuri, dar si sfaturi legate de orasele spre care v-ati putea indrepta pentru un city break in aceasta perioada a anului. Cei care aleg ofertele de city break de pe scotianul.ro beneficiaza de transport si cazare (la hotel) incluse in pretul de achizitie, lucru care ii scapa de alte cautari. Nu le ramane decat sa se bucure din plin de mica vacanta, sa viziteze tot ce si-au dorit vreodata intr-un anumit oras, sa faca orice poze ar dori, sa mearga la spectacole, sa se plimbe aiurea pe strazi sau pur si simplu sa leneveasca in soarele tomnatic pe terasa vreuni cafenele, privind trecatorii grabiti si poate imaginand povesti de viata despre ei. 

Tanar si nelinistit fiind, nu stiu daca mie mi-ar ajunge 250 de euro pentru un city break, insa unele voci de pe internet sustin ca sunt bani suficienti pentru oricine doreste cateva zile de relaxare. Eu cand visez la un city break, ma imaginez\ alaturi de prietena mea, careia mi-as dori ca macar in acele zile sa ii fac toate poftele si sa o duc in toate locurile pe care si le-ar dori sa le vada. Voi ce credeti, mi-ar ajunge acesti bani?



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.