duminică, 29 noiembrie 2015

Interfoane de bloc

Pe toata perioada liceului am lucrat in weekend-uri ca distribuitor de pliante si flyere, sa am bani de buzunar fara sa imi deranjez in vreun fel familia. Am intrat in toate blocurile din orasul meu, pentru a imparti hartii in cutiile postale. As putea spune ca am devenit expert in interfoane de bloc, incepand de la a recunoaste firma producatoare (sau distribuitoare) si pana la a descoperi codul de acces, acele cifre care fac ca soneriile sa sune. Am remarcat ca cele mai multe interfoane de bloc sunt de la Electra si, mai nou, am descoperit pe internet un calculator de pret pentru interfon de bloc, foarte util celor care abia acum decid sa foloseasca asa ceva. Vrei sa afli "pret interfon"? Nimic mai simplu. Dai clic pe link, iti alegi interfoane Electra dupa nevoi, apoi lasi calculatorul sa isi faca treaba. 


Pe la noi nu prea am vazut video interfoane, drept sa va spun, dar mama spune ca Italia era plina, ca la orice bloc, indiferent cat de mic si prapadit ar fi fost, existau interfoane de bloc altfel decat la noi. S-a distrat grozav cu una dintre prietenele sale cand a vazut prima data un soi de camere de supraveghere video. Asa le spune ea, desi eu as prescurta la "video interfoane". S-a auzit soneria in casa, prietena mamei a mers la usa, iar acolo, pe un ecran mititel, se putea vedea clar persoana care sunase la interfon. Asa ceva ar trebui sa ofere Electra si pe la noi, indiferent de pret interfon. Important este ca atunci cand cineva suna la usa blocului, locatarul apelat sa poata vedea persoana in cauza, nu sa o ia pe incredere, sperand sa fie adevarat ca suna postasul, noua femeie de serviciu, vecina de la trei care si-a uitat cheia in casa, batranul care imparte pliantele nu stiu carui mare lant de magazine sau cine mai stie cine. 

"Electra Instal un magazin pentru confortul si siguranta ta

Bine ai venit pe site-ul nostru, noi suntem Electra Instal o firma cu capital privat infiintata in anul 1992, principala noastra activitatea este distributia si montajul de interfoane si video interfoane produse de compania Electra din Iasi. 

Avem propria echipa de montaj si instalare a echipamentelor, interventie in perioada de garantie si post-garantie.

Principalele sisteme pe care le comercializam sunt interfoane audio si video de tipul blocuri sistem digital duplex si semiduplex, vile sistem digital duplex, videointerfoane, dispozitive de control acces, automate pentru iluminat, amortizoare hidraulice, accesorii cum ar fi tag electra si cartele optice.

Confortul si siguranta ta cu ajutorul Electrainstal.ro"



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.