duminică, 29 noiembrie 2015

Rochii de seara

A trecut destul de mult timp de cand nu am mai scris un articol personal, atat de personal incat sa imi doresc sa fie vazut doar de cativa prieteni. Ma gandeam sa il scriu astazi. In vreme ce imi pregateam cuvintele, mi-am amintit o intamplare din liceu si m-am decis sa va vorbesc despre ea. Auzisem ca la noi in oras urma sa vina o trupa rock. Am facut imediat planuri cu prietenii mei, si ei rockeri. Si pentru ca eram in perioada cand nimic nu parea sa aiba farmec fara fete, am invitat cateva colege de clasa sa ni se alature in barul unde venea trupa. Intr-una dintre pauze le-am auzit vorbind despre o rochie de seara, le-am vazut cautand pe internet site-uri care comercializeaza nu stiu ce rochie de cocktail Anesia, dar stiind ca se apropia cu pasi repezi si revelionul, nu am dat nici un fel de importanta. Ele vorbeau despre croieli, despre preturi, despre Depochic, despre o rochie de seara scurta romantic night, iar noi, baietii, ne vedeam linistiti de tigarile si discutiile noastre. 


Ziua a trecut repede. La fel si urmatoarele zile. A venit ziua concertului. Am ajuns la bar. Puteai deja sa tai fumul de tigara cu cutitul. M-au uitat pe la mese, m-am frecat la ochi neincrezator, i-am dat cu cotul prietenului meu. A holbat si el ochii si a inceput sa rada in hohote. Ne-am apropiat de masa unde colegele noastre de scoala deja se instalasera. Toate erau imbracate in rochii de seara elegante, cu umeri goi, spate gol, pantofi cu toc inailt. Excesiv machiate. Bine parfumate. Intr-un bar plin de rockeri, unde se bea bere multa, se fuma fara oprire, se dadea din cap pe ritm de metal. Colegele noastre erau pata de culoare, atractia serii, mirarea mirarilor. Cum de se ratacisera pe acolo? Ne simteam ca niste cimpanzei scapati de la gradina zoologica. Rochii de seara in bar de rockeri? Asa rusine nu patisem inca. E drept rochiile erau frumoase, fetele la fel, dar nu se potriveau in peisaj. Am lasat concertul trupei mele preferate, am luat fetele de brat si le-am dus intr-un club. Intamplarea a ramas de poveste.

Fetelor, daca va invita un baiat in oras, intrebati unde veti merge. Observati-l cu atentie, sa stiti ce ii place si ce nu. Daca e rocker si va duce in bar de rockeri, nu imbracati rochii de seara. Aceste rochii elegante sunt pentru altfel de intalniri. Daca doriti o rochie de seara, daca doriti sa vedeti cateva modele frumoase si ieftine de la Depochic, clic pe linkurile de mai sus. Veti gasi rochii de seara ieftine, cu transport gratuit la comenzile de peste 199 de lei. 



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.