luni, 7 decembrie 2015

Despre proiectoare cu led de la diversmarket

Cand ziarele au inceput sa vuiasca despre problema din orasul meu, cand toata lumea s-a rezolvat (pe buna dreptate, zic eu) afland ca promaria nu va depune nici un efort pentru a ilumina orasul de sarbatori, mi-am spus in gand ca a sosit momentul ca ploiestenii sa ia atitudine, sa aduca ei lumina acolo unde lipseste. Cam in acelasi timp cu mine s-au mai gandit si altii la acelasi lucru. Unii au propus sa iesim in strada (se simpla ar fi viata daca toate problemele s-ar rezolva iesind in strada!), altii au infiintat repede un grup pe facebook, unde lumea sa vina cu idei si mai apoi sa incerce sa le puna in practica. Eu mi-am amintit ca citisem cu cateva zile in urma un articol despre proiectoare cu led de la diversmarket. Ce ar fi daca as incepe chiar eu prin a atarna in pomul din fata blocului cateva instalatii de brad, daca l-as impodobi frumos cu niste globulete ramase din anii trecuti si daca, in plus, as baga totul intr-un con de lumina cu ajutorului unor proiectoare cu led de la diversmarket? Cine stie, poate trece domnul primar prin fata blocului meu, vede copacelul frumos impodobit si isi schimba parerea. Poate aloca mai multi bani pentru impodobirea orasului sau macar poate pune si el niste proiectoare cu led pe cladirea primariei si pe bradul din fata ei, sa vada toata tara ca si noi avem cateva ornamente dragute, ca nu suntem chiar in evul mediu sau in lumea a treia. 

Tot citind pe internet si tot glumind cu ai mei in casa, am ajuns la cateva concluzii interesante, pe care doresc astazi sa le consemnez pe blog. In primul rand trebuie sa recunosc ca mama are dreptate. Flosind un proiector in fata blocului, risc sa tin cainele treaz intreaga noapte. Curiozitatea il va tine lipit de geam, garantez. Apoi, pisicuta alba care se ascunde in pom s-ar speria si s-ar adaposti in alta parte. Asa-s femeile, se gandesc la chestii concrete, sensibile. :))) In al doilea rand, exista riscul ca aceste proiectoare cu led ca isi arunce lumina in ochii soferilor care trec prin fata blocului meu, lucru pe care chiar nu mi-l doresc. Au loc destule accidente si fara aportul proiectoarelor. Cu toate astea, nu imi vine sa renunt la idee. Tot in gluma, facand un mic joc de cuvinte, imi vine sa spun ca proiectoarele nu au fost proiectate pentru asa ceva. Dar intotdeauna putem adapta anumite lucruri la anumite situatii, nu-o asa? De ce nu si in cazul expus mai sus? Cei care sunt revoltati de rusinea patita, ar putea iesi in strada impodobiti cu beteala, globulete si instalatii de brad. Eu as fi dispus sa comand cateva  proiectoare cu led de la diversmarket pentru a-i lumina cum se cuvine, in asa fel incat intreaga lume sa stie ca ne doare, ca ne pasa, ca vrem sa schimbam ceva, ca suntem dispusi sa stam noi pe post de brazi impodobiti, doar pentru ca toti copiii din oras sa simta spiritul sarbatorilor de iarna, sa se bucure de luminite, de magia lui decembrie. 

Daca ati ajuns aici incercand sa aflti cate ceva despre proiectoare cu led de la diversmarket, iata recomandarea mea: PROIECTOR LED CU SENZOR 20W VEGA20S ELMARK.

PROIECTOR  LED  CU SENZOR 20W  VEGA20S ELMARK
GRAD DE PROTECTIE IP65
PUTERE 20W, 1300 lumeni
TEMPERATURA DE CULOARE 5000-5500 K
DIMENSIUNI: 140/250 X 180 X100MM
CORP DIN ALUMINIU, LED EPISTAR

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.