marți, 26 ianuarie 2016

Cadouri pentru cei dragi

Incepand inca din luna octombrie a acestui an, mama a facut o fixatie in legatura cu magazinul de cosuri cadou Debonaire.ro. De cum punea mana pe un ban, mai comanda niste cosuri cadou. Intai pentru bunica mea, apoi pentru matusa, dupa care pentru cealalta matusa. Ni se umpluse casa de cadouri pe care sa le impartim de Craciun neamurilor si chiar catorva prietene ale mamei. Nu puteam pricepe de ce un om ar alege sa ofere cadouri corporate unor persoane simple, care s-ar multumi si cu un plic de cafea si o sticla oarecare de vin. Pana la urma sunt de-ai nostri si inteleg ca nu avem averea unui presedinte de tara sau de companie. Abia cand am auzit-o pe matusa mea cum se lauda pe la prieteni ca "am primit cosuri cadou de Craciun de la Debonaire", mi-am dat seama ca mama are dreptate, ca nu e un sacrificiu prea mare ca o data pe an, in perioada sarbatorilor de iarna, sa oferi celor dragi cadouri pe care altii le primesc de la locul de munca. Am observat ca in aceste cosuri cadou erau incluse o multime de produse de calitate, care ar fi putut multumi orice om, oricat ar fi fost el de pretentios. Pana la urma, bunica mea nu merita si ea niste cadouri corporate, chiar daca a iesit la pensie si singurii care ii mai bat la usa sunt copiii, nepotii si postasul?


Am invatat o lectie cu aceasta ocazie. Cea mai mare fericire pe care o poate avea un om nu este aceea de a primi cadouri, ci de a le oferi, de a vedea bucuria din ochii celorlalti, de a-i privi cum isi desfac infrigurati cadourile, cum se lasa surprinsi de pachetele asezate sub brad. Mi-am promis ca voi face acelasi lucru incepand chiar de acum. Nu ma voi mai zgarci la bani, nu ma voi mai gandi la motive meschine, ci le voi oferi celor dragi mici surprize care sa le arate ca ii iubesc, ca ma gandesc la ei, ca ma bucura fericirea lor. La urma urmelor, desi am crescut si sunt pep icioarele mele, ei toti continua sa ma trateze ca fiind nepotul familiei si sa imi ofere diverse cadouri pe tot parcursul anului, ori de cate ori ne intalnim. Macar o data pe an, de Craciun, sa le intorc favoarea si sa le ofer cu tot dragul din lume ceva care sa le aduca bucurii. Voi cum procedati cu cei dragi? Ce fel de cadouri le faceti? Le-ati oferit vreodata cosuri cadou?





"Timpul modeleaza lucrul bine facut crescandu-i mereu valoarea! Fiecare noua colectie de cosuri cadou este mereu altfel, continuand nesfarsita poveste a gusturilor irepetabile, atent si riguros selectionate prin semnarea parteneriatelor cu producatori din Franta, Germania, Belgia, Italia, Scotia si Danemarca. Valorile si principiile care ne guverneaza reprezinta o eleganta carte de vizita asumandu-ne responsabilitatea in fata fiecarei companii, al carei mesaj de multumire si apreciere pentru angajati si parteneri, il transmitem cu originalitate si profesionalism.
Va multumim pentru increderea acordata!"


Avantaje: 

-Discount 10% - Acordat pentru comenzile confirmate pana la 23-11-2015.

-Cadouri BONUS - Oferite tuturor comenzilor.

-Transport Gratuit - Transportul este gratuit la o singura locatie, oriunde in tara.

-Personalizarea cadoului - Prin includerea de produse promotionale personalizate, carduri, felicitari.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.