marți, 12 ianuarie 2016

Marturii de nunta la super pret

Inca nu imi vine sa cred ca anii au trecut atat de repede, ca micuta mea colega si prietena este astazi pe cale sa devina mama si sa faca nunta cu baiatul pe care il iubea inca din vremea cand eram liceeni. Ne vedem foarte rar din cauza distantei care ne desparte, insa comunicam la fel de des ca pe vremea cand chiuleam impreuna de la scoala si mergeam sa ne plimbam prin parcuri sau sa bem o cafea prin cine stie ce bar. Imi povesteste despre cum este viata pe meleaguri straine, despre planurile lor de viitor si despre tot ceea ce are legatura cu apropiata ei nunta. Sincer sa fiu, pana in acest moment am fost la o singura nunta. Mi-a placut, insa nu am simtit mari emotii, poate pentru ca mirii sunt prieteni in primul rand cu parintii mei, nu cu mine, Altfel stau treburile cand vine vorba despre fosta mea colega. Sper ca nunta ei sa iasa bine, sa nu existe incidente neplacute, sa se bucure din plin de acest moment unic in viata unei fete. 

Mi-a povestit ca au inchiriat deja salonul unui restaurant din oras, ca si-a cumparat cea mai frumoasa rochie de mireasa (nu, nu a vrut sa mi-o arate, asa ca nu o pot descrie, desi mi-ar fi placut), ca au pregatit deja lista cu melodiile ce vor inveseli atmosfera in seara nuntii, ca inca se mai lucreaza la meniu, pentru a putea satisface toate gusturile culinare ale invitatilor, ba chiar imi spunea aseara, intr-o discutie purtata pe facebook, ca au reusit sa gaseasca marturii de nunta la super pret. Marturii de nunta? Ce mai sunt si alea? am intrebat eu nedumerit, caci nu auzisem niciodata de asa ceva. Ea a ras inveselita brusc si mi-a trimis linkul de mai sus, sa intru pe site si sa ma lamuresc singur ce inseamna marturii de nunta la super pret. Am vazut pe acolo lucruri atat de diferite intre ele, incat mai rau am intrat in ceata, in loc sa ma lamuresc. Ce pot avea in comun un pahar, un breloc cu inimioara, un suport mire + mireasa, un desfacator de sticle, un semn de carte, o rama foto, un suport pentru tort, o eticheta comica, un set de manichiura, un magnet mire si mireasa, un suport pentru lumanare, niste solnite foarte dragute reprezentand un mire si o mireasa, o lebada din sticla, un set de cutite pentru tort, un suport pentru pix? 

La prima vedere nu au nimic in comun, mi-am spus in gand. Apoi mi-am dat seama ca acestea trebuie sa fie deja celebrele marturii de nunta la super pret. Colega si prietena mea, viitoarea mireasa, mi-a explicat cu rabdare ca aceste marturii de nunta se impart invitatilor, ca fiecare dintre ei sa aiba un semn ca au participat la evenimentul respectiv. Abia atunci mi-a picat fisa. Cand am fost la nunta despre care va povesteam mai sus, am observat ca pe masa erau niste evantaie din lemn frumos lucrat, insa nu le-am folosit si nu le-am dat nici cea mai mica importanta. Ajuns acasa, mama m-a intrebat unde este evantaiul meu. I-am spus ca nu am asa ceva, ca nu mi-as fi permis niciodata sa plec de la nunta cu vreun obiect de pe masa. A ras cu lacrimi si mi-a spus ca unul dintre acele frumoase evantaie era pentru mine, era marturia de nunta pe care mirii mi-a facusera cadou. Ok, mama, bine ca imi spui acum, la atatea ore dupa ce m-am intors acasa. :)))

Daca vreti marturii de nunta la super pret, dati un clic pe linkul de mai sus. Veti ajunge pe site-ul deluxe-cards.ro, locul de unde puteti cumpara aceste marturii. Si nu le lasati pe masa, daca ajungeti la vreo nunta, asa cum am facut eu. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.