luni, 28 martie 2016

Cosmetice cu ulei de argan

Timpul petrecut printre fete are avantajele lui si nu glumesc deloc cand spun acest lucru. e langa faptul ca e o placere sa vezi chipuri frumoase, ingrijite, care iti zambesc cu sau fara motvi, poti afla lucruri pe care nu ti le-ai fi imaginat niciodata ca exista. Printre aceste lucruri, diverse cosmetice cu ulei de argan, situate probabil pe primul loc in preferintele doamnelor si domnisoarelor care tin pasul cu noutatile anului 2016. Pentru nestiutorii curiosi, iata cateva dintre principalele beneficii ale uleiului de argan: trateaza pielea uscata, eczemele, acneea, ridurile. Se foloseste cu mare succes la ingrijirea pielii, a unghiilor, a parului. Eu am auzit prima data de ulei de argan bio de la colegele de serviciu, care nu mai conteneau cu laudele la adresa lui. Stiind ca mama se tot plangea in ultima vreme ca ii cade parul, m-am gandit ca poate in spusele fetelor e un strop de adevar si le-am rugat sa imi spuna de unde au cumparat, sa ii pot oferi si eu mamei mele un cadou de 8 martie mai altfel, util. De la ziua femeii au trecut 20 de zile, timp in care parul mamei mele nu doar ca a invatat sa ramana pe cap, dar are si un luciu placut, tineresc, pe care il vor invidia multe femei. 


"Uleiul de argan este o resursa rara si valoroasa pentru tratarea a multiple probleme de natura cosmetica si medicala. Acesta contine un procent ridicat de acizi grasi esentiali si fenoli, fiind mult mai rezistent la oxidare decat uleiul de masline. De asemenea, contine vitamina A, acizi grasi omega-6 si omega-9 care ofera organismului multe dintre beneficiile specifice substantelor antioxidante. Uleiul de argan este dificil de extras si este destul de scump. Datorita costurilor ridicate, se regaseste doar in cantitati modeste in componenta a diverse produse." Probabil ma veti intreba de unde am cumparat pana la urma ulei de argan bio si alte cateva cosmetice cu ulei de argan (acestea din urma pentru prietena mea, desigur). Ei bine, raspunsul e simplu: am comandat produse bio de pe BioPortal si le-am primit intr-un timp foarte scurt acasa, motiv pentru care mama mea le-a devenit si ea client fidel. Pentru mai multe detalii despre ulei de argan bio si diverse cosmetice cu ulei de argan puteti vizita pagina spre care am pus link mai sus.

"Clientii nostri sunt multumiti datorita unei serii intregi de beneficii pe care le obtin de la supermarketul Bioportal:
primul si cel mai mare supermarket online de produse bio si naturiste
peste 15.000 de sortimente de produse
peste 8.000 de produse in stoc livrabile in 2 ore*
preturi accesibile
garantie 100% la produse*
livrare in maxim 24 de ore din momentul confirmarii comenzii
in orice punct din Bucuresti - livrare eco, in maxim 2 ore, cu bicicleta (in limita a 20kg/colet)
posibilitatea verificarii coletului la livrare
oferte speciale si promotii bioportal"


Un comentariu:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.