luni, 14 martie 2016

Magazin online cu vitamine si minerale

Unul dintre colegii mei de munca s-a remarcat din prima clipa prin tinuta pe care o are. A reusit sa impresioneze (si chiar sa cucereasca) fete si sa ne faca invidiosi pe noi, baietii. Este inalt si masiv, fara sa aiba totusi pic de grasime nefireasca pe el. Are un mers impunator si in acelasi timp elegant. Dupa cum lesne va puteti inchipui, de cum m-am imprietenit putin cu el, l-am intrebat cum a reusit sa se dezvolte atat de frumos. Raspunsul lui a fost simplu si la obiect: mi-am facut abonament la o sala, merg de doua, trei ori pe saptamana sa fac diverse exercitii si, pentru a nu slabi organismul din cauza efortului sustinut de la munca si de la sala, imi fac din cand in cand aprovizionarea de la un magazin online cu vitamine si minerale dr rath. Nu auzisem in viata mea de dr rath si nici de magazinul despre care imi vorbea el, dar cum am ajuns acasa am intrat pe internet si am cautat grabit informatii despre acest magazin online cu vitamine si minerale dr rath, sa ma lamuresc. Am vazut acolo atat produse potrivite pentru sportivi, cat si pentru omul obisnuit, fie el barbat, femeie sau copil. 

"FarmacieVerde.ro este distribuitor autorizat al Provita Nutrition S.A. și este operat de Tanguera Studio S.R.L., CUI 23255860, Reg. com. J40/2362/13.02.2008
S.C. Provita Nutrition S.A. este reprezentant unic în România al firmei canadiene Provita Nutrition & Health Inc. Și are aceeași misiune ca aceasta.
MISIUNEA NOASTRĂ : “SĂ VĂ INFORMĂM ŞI SĂ VĂ OFERIM TOT CE ESTE MAI NOU, MAI EFICIENT, LA CEA MAI ÎNALTĂ CALITATE, PURITATE ŞI DOZAJ"
Cum realizăm misiunea de mai sus? Oferind numai produse de calitate și potență terapeutică incontestabile.
Dr. Lucian-Bogdan Delcea, Președinte - S.C. Provita Nutrition S.A."

Cu aceasta ocazie am descoperit ca exista acolo tot soiul de produse, atat pentru omul sanatos care vrea sa se mentina in forma si sa arate foarte bine, cat si pentru omul care se confrunta cu diverse probleme de sanatate si are nevoie de ingrijiri atente. Am citit acolo despre diverse afectiuni, printre care voi enumera cateva: alcoolism, alergii, anemie, colita, diaree, hemoroizi, gastrita, giardia, gripa, raceala, migrene, lumbago, osteoporoza, parkinson, reumatism, senilitate, sinuzita, stres, despresie, insomnie, tabagism, tromboza, ulcer, varice si multe, multe afectiuni care au nevoie de cele mai bune ingrijiri posibile. Citind despre vitamine si minerale (sper ca nu ati uitat pana aici de colegul meu care merge la sala sa faca miscare de doua - trei ori pe saptamana, dupa ce iese de la serviciu), am observat acolo ca exista pana si complex de vitamina B, cel pe care incerca mama sa ma convinga incopilarie sa il iau, nici nu mai tin minte pentru care motiv. Probabil o problema aveam, daca insista, caci mama rar recomanda cuiva (si mai ales copilului sau) sa ia medicamente, fie ele chiar si simple vitamine sau minerale. Pai degeaba ii spune tata ca se hraneste cu ciorba de capra si cu mancare de rata? Nu pentru ca ar taia vreo capra sau vreo rata, ci pentru ca in farfuria ei poti gasi tot timpul fructe si legume in cantitati impresionante. :))) Noi, cei tineri, cred ca preferam sa mancam shaorma ori de cate ori avem chef, apoi sa mergem la sala pentru a da jos suncile si sa luam vitamine si minerale pentru a ne mentine sanatosi. E mult mai placut decat sa mananci stevie, spanac si urzici, va jur. :)))

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.