miercuri, 30 martie 2016

Vacanta de vis in Grecia

Cine nu a visat macar o data in viata sa isi petreaca o vacanta in Grecia, sa se bucure de soarele darnic, de nisipurile mai mult sau mai putin fine, de plajele parca din alta lume, de apele parca de cristal, de peisajele fascinante, de locurile incarcate de istorie, de ospitalitatea proverbiala a grecilor, de livezile cu maslini, de tot ceea ce are aceasta tara mai de pret? Am convingerea ca nu exista om pe pamant care sa nu fi vrut, macar o data in viata, sa ajunga in Grecia. Asa cum altii spuneau candva "vedi Roma e poi muori", eu spun "vedi Grecia e poi muori", caci m-am indragostit de ea vazand pozele postate pe internet, citind diverse carti si discutand cu prieteni care deja s-au bucurat de aceasta minune. Oferta pentru o Vacanta de vis in Grecia 2016 e tot ce imi doresc. Sa gasesc cea mai buna oferta posibila, sa imi implinesc visul de a petrece cateva zile in tara care imi place atat de mult. Si cred ca am gasit. Daca intrati pe linkul de mai sus, observati ca oferta e generoasa. Include toate insulele grecesti (eu as alege Corfu, Lefkada, Rhodos, Santorini, Thassos sau Zakinthos), hotelurile sunt multe si au cam tot ce trebuie, obiective turistice sunt mai multe decat poate vedea un om intr-un sejur de cateva zile. 


Acum, niste banuti am pus deoparte deja, insa nu ma pot decide daca sa merg singur in vacanta sau sa iau pe cineva cu mine. Probabil m-as distra mai bine alaturi de prieteni, dar singur cred ca as avea timp mai mult sa vizitez locuri la care am visat mereu, sa fac mii de fotografii, sa descopar ceea ce inca imi este strain in Grecia. Voi ce ma sfatuiti sa fac? Oricum, e clar ca anul acesta imi voi oferi o vacanta in Grecia. Daca vreti si voi oferta vacanta de vis in Grecia, e suficient sa dati clic pe linkul din acest articol. 

"Ia seama cand ajungi in Grecia ca fiecare piatra peste care calci a fost martora unei istorii de mii de ani! Aici vei gasi peste 100 de situri arheologice, teatre, temple, cladiri si piete publice cu o istorie de peste 5000 de ani;
Daca aveai de gand sa cauti centrul universului, l-ai gasit: e in Delphi, sau cel putin asa era considerat orasul in antichitate, datorita binecunoscutului oracol;
Aici s-au nascut nu doar cele mai mari personalitati ale istoriei antice, ci si Jocurile Olimpice;
Ajuns aici, s-ar putea sa ai o problema: nu vei sti ce sa alegi dintre miile de kilometri de plaje cu nisip fin sau cu nisip si pietris, premiate cu distinctia “Blue Flag”, golfuri izolate si pesteri;
Lasa-te uimit de Meteora “suspendata in aer”, colectia de 6 manastiri situate in varful unor piloni de stanca. Ai si de ce, este unica in lume"
TUI Travel Center are Reduceri early booking - 45 % pentru Grecia, Turcia, Spania, are oferte pentru familii, cupluri, tineri, dar si pachete city break si premium. 

"Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.
Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines Romania.
TUI este viitorul, nu numai pentru servicii sigure si de calitate, dar mai presus de toate pentru individualitatea si diversitatea ofertelor."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.