duminică, 24 aprilie 2016

Ceai verde

Stiam ca avea mama prin casa o multime de cutii si borcanele cu diverse sortimente de ceai, primite de la o firma cu care a colaborat prin online. De cum am simtit ca m-a prins raceala, am rugat-o sa imi faca un ceai, sa ma incalzesc si sa imi revin. S-a uitat mirata la mine si mi-a spus: nu stii ca nu mai avem nici un fel de ceai? Le-ati baut pe toate asta-iarna. Nici macar un plic de ceai verde? am intrebat eu, sperand ca preferatul meu a ramas ascuns pe undeva, uitat de lume. Nici gand. A fost primul care s-a baut. In acea seara am cumparat de la magazinul din apropiere o cutie de ceaiuri, insa a doua zi mi-am comandat de pe internet Ceai verde la preturi accesibile si mi-am facut provizii pentru pana la iarna. Nu stiu cum de mi-a trecut prin cap vreme de cativa ani sa beau cafea si sucuri carbogazoase, dar va pot garanta ca imediat ce am descoperit magazinul online Artaceaiului.ro mi-am schimbat si preferintele in materie de bauturi, caci am gasit acolo atat ceaiul verde, cat si alte sortimente de ceai cu care sa ma delectez eu si prietenii mei. 


Pe langa faptul ca imi place foarte mult la gust si ca poate inlocui cu mare succes cafeaua de dimineata, iata ce se mai spune despre acest sortiment deosebit de ceai: "Atat pasionatii de ceai cat si incepatorii intr-ale ceaiului apreciaza ceaiul verde pentru numeroasele beneficii pe care le aduce sanatatii si frumusetii. Ceaiul verde este recunoscut in toata lumea pentru efectul de reducere a colesterolului sau pentru ajutorul dat in intarirea sistemului imunitar atunci cand este introdus in dieta zilnica. La noi gasesti diferite specialitati de ceai verde, precum si combinatii de ceai verde cu ceai de fructe sau ceai de plante."

Printre altele, vreau sa va spun ca eu sunt abonat la newsletter-ul site-ului artaceaiului.ro si acest lucru imi aduce niste beneficii: cadouri si promotii oferite saptamanal exclusiv abonatilor, un cupon de 10 % reducere, iar datele mele sunt in siguranta si nu sunt folosite in alte scopuri decat pentru promovarea informatiilor de pe site-ul artaceaiului.ro. In categoria promotii puteti gasi ceai verde pret foarte bun, ceai de fructe, dar si diverse ustensile care se folosesc la prepararea si servirea ceaiului. 


"Ceaiurile pe care le comercializam sunt produse intr-o fabrica moderna, localizata in Germania, ce dispune de echipamente si fluxuri tehnologice de ultima generatie, astfel incat sa se garanteze pastrarea proprietatilor si aromelor ceaiurilor pe durata intregului lant de productie.

Amestecurile de plante si fructe denumite generic “Tea Melange” sunt creatia unor degustatori de ceai ce au in spate experienta multor ani in domeniu. Acestia selecteaza doar ceaiuri si ingrediente de cea mai buna calitate ce provin din zone selectionate ca Japonia, China, India sau Africa, astfel incat rezultatul sa fie pe masura asteptarilor dumneavoastra.

De asemenea, pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi si o gamă larga de accesorii, inclusiv cutii metalice elegante, seturi de ceai Tea For One, ceainice cu design modern sau clasic si multe alte accesorii deosebite ce va vor ajuta sa va creati un ritual propriu de servire a ceaiului."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.