duminică, 24 aprilie 2016

Kit unghii cu gel

Cand eram copil, traiam cu convingerea ca doar barbatii care practica anumite meserii umbla cu trusa de scule dupa ei si, intr-o perioada, chiar ma visam instalator, zugrav sau electrician, caci imi bagasem intr-un ghiozdan vechi niste scule de jucarie si ma plimbam cu ele prin curtea bunicii, prefacandu-ma ca "merg la o lucrare". Mai tarziu, dupa ce am crescut si am avut ocazia de a vorbi cu fete, am aflat ca multe dintre ele au in geanta sau prin casa cate o trusa de scule cu care sa se infrumuseteze permanent. Nu va pot spune cat de mare mi-a fost mirarea afland ca una dintre colegele mele de clasa din liceu purta in ghiozdan, in loc de carti si caiete, un Kit pentru aplicarea unghiilor false cu gel, o trusa de farduri in toate culorile pamantului, o trusa plina de parfumuri si creme pentru maini, fata, gat, corp, inca o trusa cu ustensile pentru curatatrea si intretinerea unghiilor si inca vreo cateva despre care nu imi amintesc prea multe. In acea zi am afla ca nu era singura, ca foarte multe fete tinere umbla cu o multime de truse la ele (farduri, kit unghii false, pudre), atat pentru a corecta cate ceva cand se deranjeaza (o unghie rupta, un fard deranjat de la locul sau...), cat si pentru a veni in ajutor prietenelor. 


Astazi, la cativa ani distanta, stiu bine si cum arata un kit unghii cu gel, stiu la ce foloseste un kit unghii false, dar mai stiu si ca tot mai multe tinere aleg sa isi faca si repare singure o unghie rupta, o oja sarita, mai ales daca isi cumpara o oja semipermanenta si au alaturi o prietena priceputa la aceasta arta, caci sa folosesti un kit unghii cu gel si sa faci unghiile sa arate "bestial" este o adevarata arta, cel putin in ochii mei de barbat uimit de ambitia fetelor, dar si de talentul lor de a se transforma, de a infrumuseta fiecare centimetru patrat pe care l-au primit de la mama natura. Stiati ca unghii false isi pun si unii barbati? Tocmai am aflat ca un tip din cercul meu de prieteni, pentru a-si proteja unghiile la serviciu, unde face treburi grele, si-a lasat prietena sa ii puna unghii false folosind minunatul ei kit unghii false. E drept, le-a dat cu lac, nu cu gel colorat, dar tot ma uimeste peste masura teama lui de a avea o unghie zdrelita. 

Daca doriti produse de infrumusetare, pe amalia.ro abonarea la newsletter va aduce cadou un voucher de 20 de lei, iar cautarea in categoria promotii va poate face fericite, caci sunt sute de produse la preturi foarte bune. "Livrare gratuită la domiciliu prin servicii de curierat rapid pentru comenzile mai mari de 200 Lei. Faci comanda online şi plăteşti când primeşti produsele acasă. Este cel mai simplu mod de a plăti produsele comandate.Ai posibilitatea de a plăti online produsele comandate, în siguranţă, cu card-ul bancar. Nu eşti obligat să te înregistrezi pentru a plasa o comandă. Alegi produsele, completezi formularul cu datele tale şi comanda se înregistrează imediat."


Un comentariu:

  1. aveti perfecta dreptate ingrijirea unghiilor este atat de importanta atat pentru femei cat si pentru barbati,iar produsele de anfrumusetare ne sunt cel mai bun prieten

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.