vineri, 27 mai 2016

Cel mai puternic stimulator vegetal de celule stem

Am asistat zilele trecute la o discutie destul de interesanta intre doi dintre prietenii mei, sot si sotie, un cuplu simpatic, dar greu de tinut in frau. El tocmai aflase ca exista un soi de banca de celule stem unde doritorii pot merge sa doneze pentru persoanele aflate in dificultate, a caror sanatate depinde, in mare masura, de aceste celule stem si lauda initiativa respectiva. Sotia lui s-a cam enervat si i-a spus ca nu s-au facut destule studii care sa dovedeasca faptul ca organismul donator nu va suferi pe viitor. Aproape ca se luasera la cearta. Vazand ca nu reusesc sa ajunga la un consens, ea a cautat pe internet si a gasit site-ul Herbagetica. Acolo scrie clar ca exista niste capsule care au la baza ginkgo biloba si alga AFA. Conform Herbagetica, aceasta combinatie inovativa reprezinta cel mai puternic stimulator vegetal de celule stem. "Celulele STEM pot reconstrui celular orice țesut sau organ uman și ajută organismul să se vindece singur. Fiecare produs din gama STEM conține, alături de Alga AFA, și alte extracte intense, standardizate, ce tratează o anumită arie de afecțiuni.", "Ginkgo Biloba este compus din flavonoizi, antioxidanţi puternici, ce au capacitatea de a încetini îmbătrânirea celulelor, şi din bilobalide şi ginkgolide al căror rol este acela de a preveni formarea cheagurilor de sânge, îmbunătăţind în acelaşi timp circulaţia sangvină. "- a citat ea de pe site. 


Discutia a luat-o razna si cu greu am reusit sa ii potolesc inainte de a se supara cu adevarat unul pe celalalt. Inca nu pot intelege cum doi oameni care se iubesc si se respecta pot ajunge sa se certe pentru Ginkgo Biloba, pentru celule stem, pentru alga AFA sau pentru tot felul de asemenea chestii. Le-am spus parerea mea sincera: au nevoie sa faca terapie de cuplu. Au ras si mi-au spus ca pe ei ii stimuleaza aceste discutii aprinse, asa cum alga aceea stimuleaza faimoasele celule stem. I-am privit uimit si am ras si eu. Sunt teribili prietenii mei, dar parca tot i-as trimite la o sedinta la psiholog, macar pentru o singura data, sa vada ce inseamna terapie de cuplu si cum se pot pune de acord, cum pot face sa accepte si parerile celuilalt fara sa se ia la cearta. 

"Cercetările ştiinţifice au arătat că pigmenții albaștri și verzi, existenți în alga AFA, stimulează producția de Celule Stem din măduva spinării, în timp ce o altă categorie de substanțe conținute de alga AFA (polizaharide) stimulează migrarea Celulelor Stem acolo unde este nevoie de ele. Celulele Stem sunt cele care au abilitatea de a se auto-multiplica practic la nesfârșit, putându-se diferenția și crea orice țesut sau organ din corpul uman."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.