vineri, 27 mai 2016

Legume proaspete si muraturi

S-a decis mama anul trecut sa faca pe gospodina si pentru acest lucru a mobilizat intreaga familie. Ne-a carat pana in centrul orasului, acolo unde exista o piata mare, plina cu fructe si legume proaspete. Dupa ce s-a invartit de trei ori pe la fiecare taraba, a reusit sa afle care legume ii plac mai mult. Si a inceput sa comande ba una, ba alta, ca ea voia sa faca muraturi asortate. Iar fraierii (eu si tata) sa le care pana acasa. Din ce mergeam cu sacosile in maini, din atat imi pareau mai grele si mai grele... Intorsi acasa, ne-am instalat in bucatarie, sa spalam tonele de legume proaspete pe care mama le cumparase. Apoi sa pregatim tot ce mai era de pregatit. In fine, a fost o zi de cosmar, in care am muncit ca un gospodin adevarat. Atunci am jurat ca a fost pentru prima si ultima data cand am facut asa ceva. Ca sa nu se repete, am cautat pe internet fructe si legume proaspete si am gasit site-ul cosuldelegume.ro. Nu doar ca de atunci ne facem cumparaturile de acolo, dar ne-am aprovizionat cu muraturi pentru intreaga iarna, ca ale mamei nici macar nu iesisera prea gustoase, dupa tot chinul la care ne-a supus. 


Noi suntem mari consumatori de muraturi, dar trebuie sa le cumparam gata pregatite, ca sa nu ne obosim prea tare. Cum sa nu ma bucur ca exista cosuldelegume.ro? Niste oameni cu initiativa si-au dat seama ca mai exista si pseudogospodine, ca mama, si barbati carora nu le place ca se plimbe cu plasele de fructe si legume prin oras. Drept urmare, ofera celor care nu au timp, nu se pricep, nu au chef etc atat fructe si legume proaspete, cat si muraturi, gemuri, dulceturi si tot ce trebuie sa mai existe intr-o camara bine aprovizionata. Sa nu spuneti ca nu v-am zis care e solutia cea mai la indemana!


"Avem convingerea ca este important sa avem produse lipsite de biostimulatori, pesticide si ingrasaminte chimice, insa la fel de important este continutul de vitamine, minerale si fitonutrienti.
Principiile noastre
Alimentatie sanatoasa
Productie ecologica, sustenabila si responsabila
Gust si aport nutritional
Consum local si sezonier
Informatie corecta si transparenta
Relatie apropiata cu clientii si comunitatea
Tipuri de produse
Vom avea toate legumele proaspete de sezon ce pot fi produsa in conditiile de clima din Romania.
In plus, cautam sa avem si produse care sa faca diferenta, tipul de produs despre care sa se poata spune ca este cel mai gustos sau interesant din Romania. Astfel de produse ar putea fi mixurile de rosii, mixurile de ardei sau pepeni in timpul verii, salatele in primavara si toamna."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.