joi, 26 mai 2016

Transport international de persoane de la www.nicktrans.ro/

Va spun sincer ca am ramas de-a dreptul uimit cand ai mei mi-au spus ca au de gand sa plece in vacanta la mare. Rar mi s-a intamplat sa ii vad ca isi fac planuri pentru mai mult de o zi, doua, mai ales de cand avem caine in casa, caci e tare greu sa pleci prea departe cu el, fiind atat de mare si de incapatanat. Nu doar ca isi faceau planuri, ci discutasera deja la pensiune pentru cazare, isi cumparasera baterii reincarcabile pentru aparatul de fotografiat, cautasera cel mai ieftin bilet de tren spre Mangalia... Ma rog, intelegeti voi ideea. Atunci mi-am spus ca nu se poate sa ma fac de rusine. Daca ai mei, babalaci (sper sa nu citeasca mama acest articol) pleaca pe litoral, eu imi voi pregati o vacanta in Spania, sa ma bronzez la malul oceanului. Am inceput prin a pune niste bani deoparte si a cauta cel mai ieftin si comod mijloc de transport. Asa am ajuns pe site-ul www.nicktrans.ro si am aflat ca e vorba despre o companie de transport international de persoane care asigura conditii excelente, un confort sporit si siguranta. Urmeaza ca in zilele urmatoare sa iau legatura cu cineva de la firma si sa imi rezerv biletul, ca tocmai m-am descurcat sa mai fac rost de niste bani.

Sa va spun cum, poate vreodata veti avea nevoie. Dupa cum v-am spus, ai mei vor sa plece la mare, insa pe plajele din Romania este interzis sa intri cu caini, asa ca nu le ramanea decat sa lase cainele cu mine sau sa il duca la vreo pensiune canina din apropiere. M-am oferit sa stau eu cu el, le-am adus si argumente credibile (caine nu se mai streseaza plecand din casa pe care o cunoaste, ramane cu o persoana pe care o cunoaste si o iubeste, in locul unde este obisnuit, cu mancarea cu care este invatat, cu tot ceea ce a acunoscut vreodata). Desigur, nu pot face asta pe degeaba, chiar daca e vorba despre mama si tata. Daca l-ar duce la pensiune ar plati bani grei, asa ca am pretentia sa fiu si eu platit. Cu banii de la ei imi voi cumpara biletul de autocar pentru a merge in vacanta pentru cateva zile in Spania, sa ma bucur de soare, de nisip fin, de muzica, de cluburi, de obiectivele turistice din zona respectiva, de tot ceea ce, in definitiv, inseamna Spania. Din salariu si din banii pe care ii am deja stransi pe card imi voi plati cazarea, mancarea, bautura, vizitele prin diverse locuri. Simt deja o nerabdare cand ma gandesc la aventura aceasta, caci asta simt ca reprezinta, o aventura, chiar daca alaturi de mine vor mai merge doi prieteni. 

Daca vreti sa aflati mai multe despre compania de transport international de persoane intrati pe www.nicktrans.ro/ sau cititi macar fragmentul de text preluat direct de pe pagina lor de internet:
"Conditii de transport
Pretul biletului include transportul numai pentru TUR si se achita la plecare.
Pasagerul trebuie sa se incadreze la maximum 40 kg, de bagaje. In cazul depasiri acestei greutate se va plati o diferenta de greutate.
Coletele pentru tur se expediaza in limita spatiului disponibil din masini si a traseelor acestora.
Transportatorul nu isi asuma raspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, de asemeni transportatorul nu isi asuma nici o responsabilitate asupra continutului si cantitatea bagajelor calatorilor, inclusiv raspunderea vamala. Calatorii sunt obligati sa respecte legislatia in vigoare.
Plecarile sunt in fiecare zi de Joi respectiv Vineri din Suceava.
Cursele in zilele de Joi si Vineri sunt curse de linie regulata.
Transportatorul se obliga sa depuna eforturi pentru a asigura transportul pasagerului si bagajelor cu promptitudine.
Plecarea in cursa nu poate fi amanata ( intarziata ) din cauza intarzierii calatorilor. In caz de neprezentare transportatorul dispune de loc in interesul sau."

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.