miercuri, 22 iunie 2016

Cadouri corporate

Am observat in ultimii ani tendinta de a oferi de sarbatori angajatilor cosuri cadouri corporate, acele cadouri corporate personalizate sau nu, in functie de grija si darnicia patronului. Eu m-am incadrat la cadouri Craciun si am primit un cos dragut impletit in care erau frumos asezate diverse produse de cea mai buna calitate, de la dulciuri selecte si pana la bauturi sofisticate. Absolut toate produsele s-au consumat rapid, caci le-am impartit dupa nevoi si placeri intre membri familiei. Nu stiu daca aceste cosuri cadouri corporate difera de cadouri business sau de cosurile cadouri pentru firme, dar stiu cu siguranta ca m-am cam simtit discriminat de 8 martie, cand la firma numai fetele au primit cadouri corporate, de parca numai ele erau angajate acolo. Atata timp cat nu exista si o zi a barbatului care sa se tina in mod oficial an de an, parca as vrea sa primesc si eu o data pe an un cadou corporate, asa cum primesc colegele mele. E drept, ma bucur in fiecare an sa primesc cadouri corporate de Craciun, dar nu imi place cand se fac separatisme intre angajati si o spun mai in gluma, mai in serios, dupa cum probabil v-ati dat deja seama.


Daca sunteti detinator al unei firme, incercati sa nu procedati asa cum se procedeaza la firma unde lucrez eu. Ori oferiti tuturor angajatilor cosuri cadouri corporate, cadouri corporate personalizate sau orice alt fel de cadouri corporate decideti, ori nu mai oferiti nici unuia, caci vor exista intotdeauna nemultumiti care sa se simta discriminati, considerand ca si ei lucreaza tot acolo si au aceleasi drepturi cu angajatele de sex feminin. Daca doriti sa fiti corecti si sa oferiti cadouri Craciun, Paste, cadouri corporate personalizate sau cu alta ocazie si nu stiti de unde sa le procurati cu usurinta, va recomand firma Debonaire.ro.

"Debonaire – cadouri corporate
Timpul modeleaza lucrul bine facut crescandu-i mereu valoarea! Fiecare noua colectie de cosuri cadou este mereu altfel, continuand nesfarsita poveste a gusturilor irepetabile, atent si riguros selectionate prin semnarea parteneriatelor cu producatori din Franta, Germania, Belgia, Italia, Scotia si Danemarca. Valorile si principiile care ne guverneaza reprezinta o eleganta carte de vizita asumandu-ne responsabilitatea in fata fiecarei companii, al carei mesaj de multumire si apreciere pentru angajati si parteneri, il transmitem cu originalitate si profesionalism.
Va multumim pentru increderea acordata!"
Avantaje:

-discount de fidelitate pentru clientii care au comandat cel putin o data de acolo
-transport gratuit la o singura locatie din tara, indiferent unde ar fi aceasta
-flexibilitate - continutul fiecarui model de cadou corporate poate fi modificat in functie de buget sau preferinte
-personalizarea cadoului poate fi facuta prin includerea de poroduse promotionale personalizate, carduri sau felicitari. 

Asadar, daca sunteti interesati de cadouri business, cadouri pentru firme, cadouri corporate personalizate, cadou corporate, intrati pe site-ul Debonaire.ro.


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.