miercuri, 15 iunie 2016

Fotolii masaj

Au fost ai mei plecati la mare saptamana trecuta. S-au intors entuziasmati de tot ceea ce le-a iesit in cale si am stat la povesti pana spre dimineata. Facusera mii de poze si pentru fiecare dintre ele aveau cate o scurta poveste. O singura suparare le umbrise vacanta. In gara din Constanta au gasit un fotoliu masaj amplasat la vedere. Pentru un leu iti facea masaj. Mama stia deja despre ce este vorba, care sunt motivele achizitionarii unui fotoliu cu masaj si ce beneficii aduce organismului uman. Din pacate, cat e gara din Constanta de mare, nu au gasit nicaieri sa schimbe niste bani, sa aiba marunt, iar timp prea mult nu mai aveau, asa ca au renuntat. Le-ar fi placut sa testeze un fotoliu cu masaj, mai ales ca mama citise undeva pe internet ca Florin Grozea a incercat fotoliile de masaj Komoder si s-a aratat a fi foarte multumit de ele. Vazusem si eu pe net fotolii masaj ieftine, dar nu am vrut sa le spun, caci inca mai sper sa imi dea si mie niste bani pentru a pleca la mare. Dupa ce ma intorc, isi pot achizitiona cate fotoliu masaj doresc. 


Abia au timp sa se acomodeze cu ele. Au aflat ca exista si prin mall posibilitatea de a testa fotolii masaj pret de cateva minute si vor sa treaca zilele astea pe acolo. La inceput m-am cam speriat vazand care este pret fotoliu masaj, insa mi-am dat repede seama ca discutam despre un produs care poate fi utilizat o viata intreaga de toata familia, ca aduce o multime de beneficii organismului uman, ca e, pana la urma, un alt mod de a petrece cateva clipe in liniste, numai cu gandurile tale. Le-am spus alor mei ca isi pot cumpara cate fotolii de masaj pentru relaxare doresc, dsar numai dupa ce ma imprumuta si pe mine cu niste bani sa plec pe litoral, sa ma relaxez in stilul meu. :)

Pentru cei interesati de fotoliu masaj, fotolii masaj pret, fotolii masaj ieftine, pret fotoliu masaj, fotoliu cu masaj, recomand site-ul Komoder, locul unde puteti gasi cele mai ieftine, mai durabile si mai bune fotolii masaj. 
"Avantaje fotoliu masaj:

– Pentru imbunatatirea posturii corpului, este recomandat sa folosesti un fotoliu masaj, deoarece spatele si muschii acestuia devin mai relaxati, flexibilitatea creste si dispar acele dureri care retin miscarile;
– In seria avantajelor se incadreaza si imbunatatirea circulatiei sanguine, rolul ei fiind acela de a elimina toxinele din organism. Un fotoliu masaj confortabil va ajuta la cresterea fluxului de sange si a lichidului limfatic;
– Tonifierea muschilor printr-un masaj eficient – Vei scapa foarte repede de muschii tensionati, de rigiditatea musculara si, astfel, vei obtine o flexibilitate mai buna.
– Un alt avantaj al unui fotoliu masaj il reprezinta diminuarea durerilor de gat, spate, picioare si imbunatatirea respiratiei;
– Masajul picioarelor stimuleaza atat circulatia sanguina, cat si sistemul limfatic si ajuta la prevenirea venelor varicoase.
– Masajul realizat de un astfel de fotoliu scade presiunea arteriala, imbunatateste functiile organismului si ajuta la procesul de vindecare a problemelor cu care va confruntati."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.