duminică, 19 iunie 2016

Scaune de birou

Stiti care e diferenta intre o femeie si un barbat? Daca nu stiti, incercati un mic exercitiu. Lasati o femeie si un barbat, indiferent cine ar fi acestia, sa discute despre scaune de birou. Veti fi surprinsi de concluzii. Eu am asistat la o asemenea discutie si va jur ca am avut nevoie de ceva timp pentru a-mi reveni din uimire. Ea voia un scaun de birou care sa se asorteze cu restul camerei, un scaun de birou cu care sa le faca invidioase pe doamnele care ii veneau in vizita. El insista pe ideea ca omul nu cumpara scaune doar asa, de dragul de a colora camera intr-o culoare sau alta, ci pentru functionalitatea lor. Sustinea ca atunci cand iti alegi niste scaune de birou te uiti la cat sunt de comode, la cat sunt de rezistente si nu in ultimul rand la raportul calitate / pret. Dupa discutii care au dirat cateva ore, au reusit intr-un final sa cadsa de acord asupra faptului ca poti comanda scaune de birou online aici multumind astfel pe toata lumea, caci exista scaune de birou intr-o varietate de modele si toate sunt comode, rezistente si au un excelent raport calitate / pret. 


Noi am cumparat anul trecut niste scaune si mare greseala am facut ca nu am tinut cont de toate aceste aspecte. La scaunul meu s-au rupt destul de repede rotile, una cate una, iar la scaunul celalalt s-au rupt manerele. Daca nu ne-am fi grabit, daca am fi cautat cu atentie si am fi gasit la timp site-ul scauneonline.ro, alta ar fi fost situatia, caci acolo exista scaune de birou frumoase, comode, rezistente si la preturi foarte bune, pentru toate buzunarele. 

"SCAUNE DE BIROU
Indiferent ca este vorba de spatiul de lucru de acasa sau de cel de la locul de munca, multi dintre noi ne dedicam cea mai mare parte a timpului activitatilor de la birou. Cu toate acestea , nu la fel de multi sunt si cei care inteleg importanta alegerii mobilierului potrivit. Deseori se acorda o deosebita atentie design-ului si crearii atmosferei ideale in vederea incurajarii eficientei, creativitatii si sporirea atentiei la locul de munca, timp in care piesa de mobilier esentiala ramane scaunul de birou.
Recomandari scaune de birou
Se recomanda ca aceste scaune birou sa fie scaune ergonomice astfel incat sanatatea noastra sa nu fie afectata de numeroasele ore de munca sedentara. Cea mai importanta functie a scaunului de birou este aceea de a sustine corect coloana si de a oferi o pozitie dreapta in fata mesei de lucru. Scaunul potrivit te poate scuti de frecventele dureri de spate care in timp, afecteaza majoritatea persoanelor cu munca de birou. Oferta pentru aceste scaune de birou este deosebit de varianta si raspunde tuturor preferintelor fie ca este vorba de preturi de achizitie, de materiale sau culori preferate, de design sau orice alte detalii pe care le poate oferi produsul ideal. Preturile variaza in functie de aceste criterii, insa optiunile raspund oricarei categorii de cumparator motiv pentru care un scaun de birou devine o necesitate si nu doar o achizitie ce poate fi neglijata.
Aceste scaune de birou se impart in patru mari categorii: scaune ergonomice, scaune directoriale, scaune birou copii si scaune operative."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.