luni, 18 iulie 2016

Carti de management

In ultimii doi ani de liceu mama a inceput sa puna presiune pe mine, incercand sa ma faca sa invat mai mult si sa ma pregatesc pentru facultate. Insistenta ei ma cam deranja, asa cum probabil deranjeaza pe orice tanar oglinda pusa in fata tocmai cand pe ten a aparut un cos. Nu aveam chef sa invat prea mult si nu aveam habar spre ce facultate m-as fi putut indrepta. Un prieten de familie al parintilor mei, dupa ce am purtat o discutie de cateva ore pe skype, mi-a sugerat sa ma indrept catre management deoarece parea sa fie domeniu care ma atragea cel mai mult. In acest sens mi-am comandat de la o librarie online carti de management atat in limba romana, cat si in limba engleza. Pe unele le-am citit de la cap si pana la coada, pe altele doar le-am frunzarit deocamdata. Oricum, le recomand tuturor celor care sunt interesati de management si care doresc sa intre in viata cu adevarat pregatiti. Bine, trebuie sa va spun ca eu in general recomand tuturor sa citeasca, fie ca aleg carti de management,fie orice altceva, caci numai cititul ne ridica deasupra celorlalti, iti deschide noi orizonturi, iti imbogaseste cunostintele, te ajutasa intelegi cine esti, care este scopul tau in viata, ce este lumea si incotro se indreapta. 


De curiozitate vreau sa va intreb daca voii tineti pasul cu vremurile moderne pe care le traim. Cumparati carti online? Intrati in librarii online pentru a afla care sunt noutatile si pentru a comanda cartile care vi se par indispensabile, asa cum mi se par mie toate acele carti de management care apar? Daca raspunsul este da, atunci va recomand sa cautati si site-ul Books-Express.ro (daca nu il stiti deja), caci acolo puteti gasi carti din toate domeniile si puteti avea diverse avantaje daca deveniti clienti. 


"Livrare express de cărți pentru proiecte speciale sau aniversări
Cele mai noi cărți sunt disponibile online la noi în librărie imediat după publicare
Cumperi cărți în siguranță, cu drept de retur gratuit
Prețuri economice și plata în rate atunci când bugetul este important"



"Până să îmi încep viața profesională totul se învârtea în jurul cărților, care au definit – ca la cei mai mulți dintre noi -ceea ce am devenit ca adult.

O dată cu Books Express am redescoperit cărțile și un alt potențial al meu despre care nu știam. Începând cu simple confirmări de comenzi, am devenit încet încet librarul personal al tot mai multor oameni interesanți, de cele mai diverse profesii, pasiuni și cu tot felul de proiecte. Și de la ei am învățat și mai mult. Ce au în comun sunt respectul față de profesia lor, pasiunea pentru orice fac și curajul de a ieși tot timpul din zona de confort.

Acum în 2016 găsești la noi orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale. Ceea ce ne preocupă și la ce lucrăm cel mai mult în perioada acesta este să avem cel mai bun customer service posibil. Vă așteptăm cu sugestii, dar și încurajări."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.