miercuri, 13 iulie 2016

Pe vreaupliant.ro gasesti design grafic pentru pliante / flyere, afise, fluturasi, mape de prezentare etc

De cum a terminat facultatea, prietenul meu Sorin P. a decis sa isi deschida o mica firma, sa fie propriul sau stapan. Pentru ca orice firma care vrea sa se ridice si apoi sa se mentina pe piata are nevoie de anumite lucruri specifice (flyere, afise, fluturasi de promovare, logo, mape de prezentare, carti de vizita etc), prietenul meu a cautat pe google dupa cuvintele vreaupliant si a gasit o echipa de tineri plini de entuziasm cu care a colaborat de minune. A fost el norocos ori au fost ei inspirati cand au ales numele vreaupliant.ro?
Important este ca acesti tineri absolventi de arte grafice digitale, dar si traditionale (pictura pe panza, desen etc.) au dat dovada de flexibilitate atunci cand au colaborat cu prietenul meu, au fost deschisi la discutii si au venit cu idei proaspete, ba chiar s-au si deplasat la firma lui Sorin pentru a pune la punct toate detaliile in legatura cu pachetul de promovare in care erau incluse pliante,  flyere, afise, fluturasi de promovare, logo, mape de prezentare, carti de vizita etc.
De ce spun ca prietenul meu a fost norocos? Pentru ca echipa din spatele site-ului vreaupliant.ro i-a oferit un pachet de promovare foarte avantajos, iar rezultatele au fost de-a dreptul wow. Acest pachet de promovare consta in crearea design-ului grafic pentru: pliante, afise, flyere, bannere, fluturasi, mape de prezentare, carti de vizita etc la pret foarte convenabil. Va spun sincer ca atunci cand am vazut cat de mega extra cool erau cartile de vizita facute de echipa vreaupliant.ro mi-a trecut prin cap sa imi comand si eu un logo destept pentru blog. 
Tot de la prietenul meu Sorin am aflat ca tinerii de la vreaupliant lucreaza cu pasiune, realizeaza proiectele respectand intotdeauna brieful clientului, au preturi foarte mici si pot discuta in timp real cu fiecare client chiar pe platforma site-ului vreaupliant.ro. Unde ati mai pomenit voi artisti care sa fie disponibili chiar si duminica, la ora 19? Va spun eu unde gasiti preturi mici pentru materiale de promovare si oameni pasionati, dispusi sa lucreze cu entuziasm de luni pana duminica intre orele 10 si 20 la: vreaupliant.ro. 
Plata se face in avans, inainte de inceperea proiectului, prin transfer bancar, dar clientii isi primesc banii inapoi daca sunt nemultumiti (eu si prietenul meu Sorin credem ca echipa vreau pliant are doar clienti multumiti). 



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.