joi, 14 iulie 2016

Vacanta in Grecia e realitate

Planuiesc de cateva luni sa merg impreuna cu prietenii intr-o vacanta pe litoralul romanesc. Urmarim zilnic ofertele si observam cum preturile cresc de parca ar fi unse cu drojdie. Mama a fost cea care mi-a deschis ochii. M-a intrebat intr-o zi de ce insist sa imi petrec vacanta la noi, daca as putea, cu aceiasi bani, sa imi ofer o vacanta all inclusive in Grecia. Vacanta all inclusive a spus? Fara sa mai stau o clipa pe ganduri am intrat pe site-ul GeniusTravel.ro pentru a studia ofertele pe care le au pentru Grecia si am descoperit, cu uimire maxima, ca mama are dreptate. Mi-as putea oferi o vacanta minunata in Grecia, in plin sezon, fara sa cheltui o avere. Le-am spus si prietenilor mei despre faptul ca GeniusTravel.ro are in oferta vacanta all inclusive in Grecia la preturi foarte bune si i-am convins ca e de preferat sa trecem granita si sa ne indreptam catre o tara mai calda, mai primitoare, mai ieftina. Vacanta in Grecia e realitate de acum. Sa vina luna august! 


Mama insista in ideea ca, odata ajuns in Grecia, va trebui sa vizitez obiectivele turistice importante din zona aleasa si sa fac multe fotografii. I-am explicat ca eu sunt blogger de ocazie, ca nu imi voi strica vacanta in Grecia pentru a face tot ceea ce face lumea. Sunt prea tanar pentru asa ceva si am de gand sa ma distrez clipa de clipa, sa ma bucur de soare, de plaje, de cluburi, de muzica si de mancare buna. In nici un caz nu voi merge pe urmele pensionarilor care vor sa vada nu stiu ce ruine. Pentru asta voi avea timp peste zeci de ani, cand imi va pieri cheful de a ma distra alaturi de prieteni si de a plimba fete pe faleza sub clar de luna. :p Vacanta in Grecia e realitate datorita agentiei Genius Travel si nu voi lasa nici un obiectiv turistic de importanta mondiala sa mi-o strice. 


"Turistii nostri ne-au ales pentru increderea, echilibrul, promptitudinea, grija pentru detalii dar si creativitatea si îndrazneala de care am dat dovada pana acum. Trebuie mentionat ca nu am fi reusit toate acestea fara echipa Genius Travel. Cu totii suntem tineri dar experimentati, uniti si energici si am inteles ca in centrul oricarei actiuni se afla turistul. Echipa Genius Travel este formata din 21 de persoane si este tot timpul in cautare de noi membri.
Oferim turistilor o gama extrem de variata de servicii turistice si destinatii din toata lumea. Astfel, puteti achizitiona de la Genius Travel vacante de tip charter cu avionul, cazari oriunde in lume, vacante de tip city break, circuite cu autocarul, circuite cu avionul, croaziere, bilete de avion, bilete de autocar, bilete de tren dar si asigurari de calatorie.
Genius Travel propune turistilor numeroase oferte speciale cum sunt oferte last minute si oferte early booking. Ofertele last minute sunt acele oferte care apar cu putin timp inaintea plecarii si sunt caracterizate prin preturi de pana la 50% mai mici. Ofertele early booking apar cu cel putin cateva luni inainte de inceperea vacantei si constau in reduceri de pana la 35%, astfel turistii avand avantajul de a-si planifica bugetul si vacanta."


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.