luni, 28 noiembrie 2016

Cat costa o plasa de pescuit profesionala

S-a intors mama de la mare anul acesta cu tot felul de scoici, pietre, fotografii si idei extravagante, care m-au facut sa imi pun mainile in cap si sa ma intreb cand i se va termina rezerva de idei nastrusnice. Una dintre cele mai ciudate chestii auzite de mine in anul de gratie 2016: mama tine cu tot dinadinsul sa isi cumpere plase de pescuit (fie ele chiar si reconditionate sau aruncate de vreun pescar pretentios), sa le imbine in nu mai stiu ce mod si sa le agate prin dormitor, sa faca mici hamace pisicutelor noastre. A facut si niste poze prin portul din Mangalia, sa imi arate cam cum e plasa la care viseaza. Ca sa ii fac o surpriza de sarbatori, zilele trecute m-am gandit sa ma informez pe net, incercand sa aflu cat costa o plasa de pescuit profesionala si daca mi-o pot permite. Ajuns pe site-ul celor de la Romnets.ro, am descoperit imediat ca ceea ce isi doreste mama mea nu se numeste plasa de pescuit, ci navod. E o chestie mult prea mare si grea pentru dormitorul nostu, dar daca voi aveti trebuinta de asa ceva pentru proiecte mai "cu picioarele pe pamant', va sfatuiesc sa intrati pe linkul de mai sus. Plasele de pescuit si navoadele de acolo sunt minunat lucrate. 


Tot scriind si citind pe site-ul cu pricina, am descoperit ca as putea comanda navodul la dimensiunea dorita (ma rog, la o dimensiune acceptabila, de minim 10 metri), ba chiar si dimensiunea ochiului si grosimea firului. Inca nu sunt 100 % decis, dar jur ca mi-ar placea sa ii fac mamei mele aceasta surpriza si mai ales sa o pot ruga, daca tot are in casa plase de pescuit, poate face o vraja si prinde pestisorul de aur, sa ne indeplineasca macar vreo cateva dorinte mai arzatoare. Una dintre ele ar fi sa am o mama normala, care sa isi doreasca bijuterii, parfumuri, flori, farduri, nu plase de pescuit, scoici, harti vechi si alte asemenea bazaconii. Desigur, exista pe pamant oameni care nu pot trai fara plase de pescuit, caci ele le pun mancarea pe masa si ii ajuta sa isi plateasca facturile, dar o femeie de la oras, care nu are alta treaba cu marea decat ca o vede cateva zile pe an, care nu are in apropierea casei nici o balta si care mananca peste doar cumparat de la pescarie, cum de se gandeste sa vrea plase de pescuit? 


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.