luni, 28 noiembrie 2016

Ceainice cu fluier ca-n desene animate

In ultima saptamana a fost randul nostru sa luam nepotul familiei (varul meu mititel) de la scoala si sa il tinem pana cand ii vin parintii de la serviciu, ocazie cu care m-am distrat pe cinste, caci cei mici pot fi extrem de haiosi daca ii lasi sa iti povesteasca tot ce le trece prin cap. Dupa ce ne-a explicat cat este de nerabdator sa se intalneasca "dupa ce ninge' cu Mos Craciun, caci vrea sa ii ceara niste ochelari de scafandru si o carte despre Terra, si-a amintit ca isi doreste mult si niste  ceainice cu fluier ca-n desene animate. Acum, ce sa spun, eu stiu bine cum arata si la ce foloseste un ceainic cu fluier, dar sa aud un baietel de sapte ani ca isi doreste asa ceva, nu as fi crezut. Abia dupa ce am stat mai mult de vorba cu el mi-am dat seama ca dorinta i-a fost insuflata de sora lui, care este cu cativa ani mai mare si care are coltisorul ei de bucatarie unde isi colectioneaza tot felul de vase cu forme dragute si culori vesele. "Vina" o poarta bunica fetei, care i-a facut cadou primul set de vase cand L. avea in jur de trei anisori. Intre timp setul s-a cam stricat, iar fetita, crescand, a inceput sa colectioneze diverse obiecte mici pentru bucatarie, iar acum...


Acum vrea neaparat sa aiba si ea un  ceainic cu fluier ca-n desene animate, asa ca l-a influentat si pe cel mic, pe fratiorul ei. Nici macar nu stiam daca mai exista pe piata asa ceva, motiv pentru care am intrat pe internet si am cautat ceainice cu fluier. Nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit minunea cu pricina pe site-ul celor de la Homex.ro. Daca nu ati auzit de acest magazin online, trebuie neaparat sa intrati acum, fie ca va trebuie ceainic cu fluier, fie ca nu. Au mii de produse de calitate si toate la preturi foarte bune. Oamenii din spatele site-ului sunt profesionisti, isi fac treaba cu pricepere si marfa este livrata foarte repede catre clienti. Din toate aceste motive, dar in primul rand pentru ca acolo am gasit ceainice cu fluier foarte frumoase si potrivite pentru ofetita de 13 ani, am de gand sa dau o comanda serioasa imediat, sa poata veni mosul incarcat de cadouri in decembrie. 

As vrea sa va intreb: voi aveti ceainic cu fluier acasa? Cand ati folosit ultima data un asemenea obiect? V-ar placea sa aveti unul in bucatarie? 


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.