miercuri, 22 februarie 2017

Imprumut cu buletinul

Imi povestea mama ca, imediat dupa revolutie, atunci cand au aparut primele mici magazine de cartier prin Romania, toata lumea facea imprumut cu buletinul, adica lua produse din magazin pe caiet, pe datorie, si lasa buletinul pana cand aducea banii. Mai tarziu, bancile si alte firme care ofera credite fara adeverinta au facut acelasi lucru, au oferit celor interesati imprumut cu buletinul, dupa cum stim toti. Orice om care a a avut o nevoie urgenta de bani (deces in familie, analize medicale scumpe de facut sau poate doar dorinta de a merge la mare pentru cateva zile) a primit credit pe loc doar cu buletinul. Asa au reusit oamenii sa isi cumpere tot felul de electrocasnice in rate (frigidere, televizoare, masini de spalat, ba chiar si aspiratoare), sa isi aranjeze casele, sa isi petreaca mini vacante prin tara. Eu cred ca e un lucru bun, pentru ca multi nu s-ar fi indurat niciodata sa puna ban peste ban pentru a face toate astea. La fel e si astazi. Daca doresti un credit nevoi personale, e de ajuns sa intri pe linkul de mai sus. Vei ajunge pe site-ul Extrasimplu.ro, un loc unde poti primi credit pe loc doar cu buletinul.


Am si eu de gand sa ma folosesc de aceasta oportunitate la vara, cand voi pleca la mare cu prietenii mei. De ce sa ma chinui acum sa strang bani, cand am in orice moment posibilitatea de a face un credit nevoi personale pe Extrasimplu.ro daca se iveste o nevoie urgenta sau daca imi vine chef sa ma distrez cateva zile pe undeva? ExtraSimplu ofera celor interesati sume cuprinse intre 200 si 2000 de lei, bani suficienti pentru oricare dintre problemele, nevoile sau dorintele amintite in acest articol. Desigur, aceste credite fara adeverinta se dau in functie de anumite criterii, despre care voi puteti afla mai multe informatii daca accesati linkul de mai sus sau daca tastati direct Extrasimplu.ro. De exemplu, eu stiu ca se poate intampla sa se solicite acte suplimentare, insa numai in cazuri speciale. Daca aplici online pentru un credit pe loc doar cu buletinul, in doua ore banii iti intra pe card, lucru pe care nici mama nu il poate face mereu pentru mine. :D Desigur, banii intra pe card in functie de banca la care esti, de faptul ca e zi lucratoare ori zi nelucratoare etc. Un credit nevoi personale poate fi util tinerilor chiar si cand sunt deja pe litoral si vor sa isi prelungeasca pentru o zi, doua, vacanta. 


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.