luni, 27 martie 2017

Incaltaminte pentru femei si barbati

Eu si prietenii mei avem obiceiul de a ne intalni aproape in fiecare sambata pentru a juca Mafia, un joc pe care l-am mutat din online in offline. In general la acest joc iau parte si parintii mei, oameni de gasca, oameni care stiu sa se distreze si sa tina pasul cu vremurile. Numai ca sambata care a trecut a fost total atipica din cauza ca la mine acasa erau si alte persoane, musafiri de-ai parintilor, iar discutiile au fost acaparate de doamnele si domnisoarele care discutau despre faptul ca au gasit balerini din piele pe site-ul PantofiPlus.ro. Dupa ce le-am ascultat vorbind despre pantofi din piele si tot felul de botine gasite pe site-ul PantofiPlus.ro, am ajuns sa ne uitam si noi, baietii, prin acel magazin online, de cum am aflat ca acolo exista nu doar produse pentru femei, ci si pantofi barbatesti. Am vazut multe modele si chiar m-am decis ca saptamana viitoare, de cum iau salariul, sa imi comand si eu o pereche pentru nunta unuia dintre prieteni.

Ceea ce vreau sa spun este ca trebuie sa fiti foarte atenti la ceea ce vorbiti in preajma femeilor, caci e posibil ca, de la un joc pe care il astepti sapte zile, sa ajungi la cu totul altceva, asa cum ni s-a intamplat noua pentru ca am permis ca discutia sa alunece spre balerini din piele de pe site-ul PantofiPlus.ro si spre botine care in aceasta perioada au preturi foarte mici. E drept, am pierdut o ora de joc, insa nu regret prea tare, caci am gasit un magazin online interesant, unde chiar si pantofii barbatesti sunt ceea ce trebuie sa fie, motiv pentru care abia astept sa pun mana pe bani pentru a-i comanda pe cei care mi-au placut cel mai mult. 

Daca aveti nevoie de balerini, botine, sandale, cizme, pantofi sau orice alt produs de incaltaminte, sa stiti ca magazinul online PantofiPlus.ro este la doar un clic distanta si va asteapta cu foarte multe produse de buna calitate si foarte ieftine. De asemenea, v-as ruga sa le vorbiti si prietenilor / prietenelor despre acest magazin online, daca va plac produsele vazute acolo si daca aveti banuiala ca le-ar putea fi de folos celor pe care ii cunoasteti. E pacat sa nu recomandam si altora magazinele cu incaltaminte pentru femei si barbati, magazine care ne plac, de care suntem multumiti, care au produse de buna calitate si un raport calitate / pret excelent. 


0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.